dimarts, 19 de febrer del 2008

AGULLETES




Jo vaig fent footing footing footing ,ara afluixo, ara accelero segueixo el ritme footingueru...

La setmana passada vaig anar a escalar un parell de dies amb els clàssics, de tranquí a Perles, un dia al sector del cami o d'en Betriu i l'altre al sector de sota. Vist el meu grau d'"agilitat"he decidit que tocava perdre una mica de lastre i després de molts anys (era petit a les hores) he començat a corre, avui es el segon dia i la veritat es que a part de unes agulletes monstruoses que ja van aparèixer ahir mentre corria i han anat in crescendo fins avui al plegar, i ja era gaire-be incapaç de baixar les escales sense agafar-me a la barana.mare meva.


L'itinerari escollit,un clàssic,el passeig del Segre La Seu - Alàs- Alàs -la Seu uns 10 kilòmetres i 35 metres de desnivell en una hora aproximada-ment.
Com a companys de patiment l'ipod ,els aneguets i algun iaio passejant i cascant-se un caliquenyo.


.



Dins el meu cap,hora de pensar i no sempre coses maques (ho deu fer el patiment)
avui per exemple li ha tocat a Andorra, i li nomenat : " Patrimoni natural de fatxes de l'Unesco" i que l'Albert Pintat te un electroencefalograma PLA.

Les lleis d'Andorra m'han ferit, i això es el que de moment sagno....de moment.