dilluns, 15 d’octubre del 2007

EL PILAR DEL PONT


Dons si , toca pont en família a França per no topar amb multituds i "banderetes" a practicar l'esport nacional Francès, el DECATLHON lloc: la Clape(Gruissan) sens dubte un lloc ideal per practicar-lo:

1 Btt : 12 Km en pla.

2 Natació:Uns deu metres entrar i sortir que l'aigua esta molt freda.

3 Treking: En sorra dura per la platja i vent en contra. (molt tècnic)

4 Ostring: O topar amb un viver d'ostres , te les ofereixen a 3'50 la dotzena . Tot un repte

5 Vining: O anar de bodegues de vi a França els in diuen Chateaus , agradable Peró molt dur
sobretot desprès de fer Ostring.

6 Càmping: Trobar ,triar lloc ,i tots els arranjaments de l'acampada clasica

7 Visiting: Salines ,pobles,carrers, places,platges,vivers,caves,peatonals

8 Runing : En sorra per enlairar estels i recollir los (s`ha d'es ser més ràpid que el vent)

9 Cursa d'orientaciò en furgoneta: A França sobren senyals i rond points.

10 Ah i escalar una mica: Dos 4bs i un 5c encadenats a vista .

Si si ja se que amb tant matxaca per el mon pensareu que això no es res Peró que i farem a mi ja m'agrade i m'agrade molt,de fet,no oh canvio per res ni graus, ni pulsacions,ni plus marques, ni projectes alpins, aquestes tres noies son la millor perdició de la meva vida...

2 comentaris:

ALBERT ha dit...

Tio, aquí tothom fa coses i jo tancat a la botiga tot el cap de setmana per fer 25.50 euros de caixa. L'any que bé treballarà la Pilar per que jo ho tinc clar...Bé, també felicitats pel cap de setmana que us heu currat. A veure si penjem alguna fotillo que hi dona més color..

Isidre Escorihuela ha dit...

Nen tot això t'ha sortit i sona molt romàntic.
Felicitats per la felicitat....
Apali