dimecres, 3 d’octubre del 2007

Ja soc aqui¡ Amb un parell de Mesis .o d'Ibarretxes?


Oh benvinguts passeu passeu que de les pors en farem fum.....

Ei Flipats:

Diumenge va ésser jornada familiar per excel·lència i voldria gaudir-ne així dons varem dinar a l'Hostal Vell d'Anserall o "Cal la Jana " Cuina matemàticament perfecte , la qualitat i el preu conviuen en perfecta harmonia per qui no el conegui molt aconsellable , després varem anar a veure els aneguets del mesclant de les aigües per cert en van donar records per tots els Andorrans estan molt contents amb el fang que els hi arriba .

Avui ,tocava bici amb el nyapus;ni i tot el cel gris del mon han estat prou advertiment de mullena assegurada i tocava passeig de la seu fins a Castellbò ell i un amic, en Tomàs,
anaven amb bici de carreres(com es deia abans) o de carretera (molt més modern) , jo e botit les rodes de la meva BTT a 4 kg i he sortit de la benzinera de Montferrer al mateix temps que ells de la Seu (per compensar). jo d'entrada surto tranquil per escalfar i en arribar Aravell (Urbanització i Prat Golfístic conquerit per l'imperi Andorrà) començo a apretar el ritme fins el encreuament de Vilamitjana;just en arribar aqui comença a ploure , m'aturo i en poso l'impermeable, el meu cap comença a girar-se intermitent -ment i no apareixen els meus companys del pedal, plou i plou, i res sense rastre de ciclistes , pensava ,o estic mes fort que el vinagre o aquests tios han girat , arribo a castellbo ,espera que esperaràs i res ni cristo ,jo mes xop que l'hostia decideixo tornar amb la petita esperança de trobarmels de cara.Jo moll ells que no venien i els meus mals pensaments comencen agafar forma "aquests cabrons han girat " quin parell de ciclistes de pacotilla que es"rajen" a la que comence a ploure En fi ells s'ho perden . S'ha de dir que un cop ben moll comences a gaudir de la pluja i et venen records llunyans jo diria de d'infantessa,amb la tranquil·litat que en arribar a casa ningú et renye. just en aquste instants gairebe poetics arriben dos sms un diu "girem" i l'altre vols que et vingui a buscar .......qui te un amic te un ....

Be prou de rotllo i quan pari de ploure aviam si surten més escaladors per anar a tibar que cargols .

3 comentaris:

ALBERT ha dit...

Ei Flipadirs, felicitats per l'excellent inici de blog. Gracies per lo de ciclista de pacotilla. Avui toca botiga amb el teu cosí i venga. Ja farem bici , ja....i vici...

ALBERT ha dit...

Ah! Per cert, Flipadits. Si tot va bé, serà un nen. Guillem. 8a com a mínim. Sinò, no tindra postres.

Isidre Escorihuela ha dit...

Bueno FELICITATS als dos. Un per parir un blog i a l'altre per el que t'espera nanu, que la vida de pare ja veuràs...
Quin parell !!!! millor que us dediqueu al Vici...companys
Salut i mails